Wednesday, November 16, 2005

Poimintoja

Tarinaa on tullut hiukan lisää, mutta moni perustettu blogi vielä ammottaa tyhjyyttään. Nyt reippaasti härkää sarvista ... eikö ...?

Lid 21 ( http://polojama.blogspot.com/ ) seuraa maailman tapahtumien vaikutusta hintoihin. Tässä onkin muuten haastava homma, mutta lisää varmasti valveutuneisuutta kuluttajana. Kerrohan mitä olet havainnut.

Open ohjaus (Huom! Ei Open ohjaamo.) ( http://www.beshar.blogspot.com/ ) toteaa että luontokin markkinoi. Lukekaapa miten. Postauksessa on muutakin oivaltavaa.

Paivinjutut ( http://paivinjutut.blogspot.com/ ) on tarttunut rohkeasti toiseenkin teemaamme. Kuntosali Finnbodyn markkinointiympäristö on suurennuslasin alla. Tekniikka on valjastettu markkinoihin. Kilpailutilanne kuuluu olevan alalla kova Helsingissä. Hei, kuvatkaapa muutkin alan asiakkaat millainen se kisa oikein on. Mitenkähän kirjoittajan tulostimen ostoprosessi jatkuu?

J0dv€k€n .. ( http://jodvekenmadverkkinointisidvevut.blogspot.com/ ) on myös jo toisen teeman kimpussa. Hienoa. Aiheena on The Funkiest - mikä se sitten lieneekin? Mikro- ja makrotaloudet saavat kyytiä. Kirjoittaja on laittanut mainoksiakin sivulle. Miten niitä arvioisitte?

Jokapäiväinen markkinointioppaamme Hesari kirjoittaa, kuinka laajakaistan käyttömaksuissa on alueellisia eroja. Siis samaa tavaraa eri ihmisille eri hinnoin. Hintadifferointia.

Sissimarkkinoinnistakin case em. lehdessä. Noste-nimisen yrityksen Jari Parantainen julkaissut lehdessä avoimen kirjeen, jonka otsikkona on: "Opetusneuvos Jorma Ahola, miksi oloni on kuin koulukiusatulla?" Miten tällaista tulkitsette?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home