Wednesday, November 30, 2005

Unto seikkailee taas, ym.

Meillä aarrearkku kasvaa. Saamme markkinointiaineistoa suoraan elävästä elämästä. Kiitos teille kirjoittajat!

Osa teemoista on aika laajoja. Joissakin postauksissa käsiteellään niitä aika suppeasti. Älkää tyytykö luettelomaisuuteen tai lyhyeen noottiin vaan avatkaan asiaa reilusti niin saadaan parempi kuva asiasta.

Elektroniikkaystävällinen nuorimies aleksin koulublogi liputtaa Sony Erikssonin puolesta. Taitaa olla hyvä kännykkä. Hei, ystävämme Unto onkin räväkkä mies. Enpä olisi arvannut seuraavaa käännettä, josta markkinoinnin ihmeet (kai?) kirjoittaa. Mikä muuten voisi olla Roberto Carloksen lempivaatemerkki? Siitä esittää meille arvelunsa JOdv€k€n.

Samin blogiin on muuten ilmestynyt lehmiä. K- ja S-ryhmien ankarasta kilpailusta kirjoittaa Lid 21.

Uusi blogi:

Lid 21
Markkinointi http://CemilAkyun.blogspot.com
Siellä on aoituksena kirjoittajan kannanotto markkinoinnista.

1 Comments:

Blogger Olivia Collins said...

For those who appreciate distinctive watches, Coveted offers a remarkable selection. The striking Hublot Big Bang Unico is notable for its cutting-edge design. If you enjoy diving, the iconic Blancpain Fifty Fathoms Bathyscaphe is a must-have. The stylish Omega Seamaster Aqua Terra is ideal for daily wear. Additionally, the timeless Rolex Datejust 36 remains a favorite.

11:03 PM  

Post a Comment

<< Home